Subscribe News Feed Subscribe Comments

f i r s t t i m e

hai...assalamualaikum dan salam sejahtera..untuk pengetahuan semua, aku amat baru dalam dunia blog ni..sebelum ni satu haram pun aku tak tau pasal blog..buta IT nak mati aku ni..yang aku tau, bila surf internet, aku akan buka frenster (ceh dah lapuk la bodo) pastu aku tgk sape yg komen2 aku pastu aku blah..bodonya diketika itu..time kat frenster tu aku tgk ramai yang giat mencipta blog..amondo tu...mcm tak best je...aku buka la setiap blog yang ada dlm frenlist aku (sape2 yang ade blog je la)..pergh mcm hampeh...apehal dok cite kisah diri sendiri kat khalayak ramai..gilo apo..agak2 la nak mempromote diri pun (mencarut ketika buta blog)..hahahaha...maaf ye wahai para fanatik blog..aku baru sgt2..so harap tunjuk ajar..ngehngeh..
nak tau tak sape yang sibuk sangat suh aku wat blog ni??? tudia kakak aku tu...sibuk sangat suh buat...mcm h***m...sory kakak...i love you muah!!! dia ajar aku mcm mane nk register, mcm mane nk wat layout, camne nk posting...semua la...aku tgk dan dgr je..sebenarnya belum ada hati nak buat blog..hehe..dengan poyonya aku buatla blog ni ala kadar je...biar sodap mato memandang..ngehh..tapi aku tak berapa suke sangat layout ni..mcm tak best...aku nak background kaler hitam...baru cool..nanti aku tukar k..

**anyway thank u very much my sista!! i love u so much!!! nanti ajar lagi yang best2 ye...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ceh..kutuk aku..cam harem!

 
:::k i s a h k i s a h::: | TNB Tested by Blogger Templates